Krasnoludki

Nauczyciele wychowania przedszkolnego:

  • Patrycja Kaźmierczak
  • Justyna Piekarska – Janik

Pedagog specjalny:

  • Urszula Gulczyńska

Pracownik obsługi:

  • Ewa Czarnecka

Angielski – luty 2024

„My body”

– prezentacja słownictwa z zakresu części ciała

– gry i zabawy językowe z wykorzystaniem flashcards

– „One little finger” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki

– oglądanie filmu z cyklu Steve and Maggie „My body”

Zakres materiału:

– finger – palec

– head – głowa

– nose – nos

– chin – broda

– arm – ręka

– leg – noga

– foot – stopa

Zwroty:

– Point your finger up (palec do góry)
– Point your finger down (palec w dół)
– Put it on your head (palec na głowę)

„WHAT DO YOU WANT FOR CHRISTMAS?” – ANGIELSKI GRUDZIEŃ 2023 r.

  • „What do you want for Christmas?” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; wprowadzenie świątecznego słownictwa
  • „What do you want for Christmas?” – zabawy z piosenką
  • gry i zabawy językowe w oparciu o flashcards
  • „Lets decorate a christmas tree” – wspólne dekorowanie piankowej choinki

„Hello reindeer”

„Goodbye snowman”

https://www.youtube.com/watch?v=Nu3R6d54KNo\

Piosenka „What do you want for Christmas?”

Słownictwo i zwroty:

  • What do you want for Christmas? – co chcesz dostać na Święta ?
  • I want – chcę …
  • Santa – Mikołaj
  • Present – prezent
  • Reindeer – renifer
  • Snowman – bałwan
  • ball – piłka
  • yo – yo – yo – yo
  • bike – rower
  • jump rope – skakanka
  • ride a bike – jeździć na rowerze
  • jump – skakać
  • spin – kręcić / obracać
  • bounce – odbijać się

Angielski – listopad 2023 r.

„What is the weather like?”

  • prezentacja słownictwa związanego z pogodą
  • „How is the weather?”– zapoznanie z tekstem i melodią piosenki
  • gry i zabawy językowe z wykorzystaniem flashcards
  • „How is the weather?” – zabawy z piosenką
  • zagadki słuchowe
  • zabawy językowe z butelkami sensorycznymi prezentującymi zjawiska pogodowe

Zwroty i wyrażenia:

– What is the weather like?” / „How is the weather?”

– it`s …

– it`s sunny

– it`s cloudy

– it`s rainy

– it`s snowy

– it`s windy

– it`s stormy

– it`s a rainbow

Piosenki:

„How is the weather?”

„Mystery box”

If you are happy..”

„Clap your hands”

„COLOURS” Październik 2023 r.

  • „Colours” – wprowadzenie angielskiego słownictwa związanego z kolorami
  • „Colours” – zabawy językowe z wykorzystaniem kart obrazkowych
  • „I see something blue” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki / zabawy z piosenką
  • „I see something pink” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki / zabawy z piosenką
  • „Eksperyment Skittels” – wykonanie eksperymentu z kolorami
  • „Magic wand” – zabawy z piosenką

„If you happy”

„Mystery box”

„I see something blue”

I see something pink”

„Magic wand”

Angielski – wrzesień 2023 r.

„Say hello”

  • „If you happy – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z pacynką
  • „Mystery box” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z piosenką
  • „Clap your hands” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z piosenką

Zakres materiału:

Słownictwo:

– happy – szczęśliwy / zadowolony

– angry – zły

– scared – przestraszony

– sleepy – śpiący

Zwroty:

– Hello everyone

– Make a circle

– Sit down please

– Cross your legs

– Clap your hands

– Stomp your feet

– Blink your eyes

– Pat your knees

– Wiggle your ears

Piosenka „If you happy”

Piosenka „Mystery box”

Piosenka „Clap your hands”