Nauczyciele wychowania przedszkolnego:
- Weronika Kwiatkowska
- Natalia Żelichowska
Pedagog specjalny:
- Anna Skorupa
Pomoc nauczyciela:
- Agnieszka Zakrzewska – Matuszak
Pracownik obsługi:
- Iwona Olbińska
Angielski – luty 2024
„My body”
– prezentacja słownictwa z zakresu części ciała
– gry i zabawy językowe z wykorzystaniem flashcards
– „One little finger” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki
– oglądanie filmu z cyklu Steve and Maggie „My body”
Zakres materiału:
– finger – palec
– head – głowa
– nose – nos
– chin – broda
– arm – ręka
– leg – noga
– foot – stopa
Zwroty:
– Point your finger up (palec do góry)
– Point your finger down (palec w dół)
– Put it on your head (palec na głowę)
„WHAT DO YOU WANT FOR CHRISTMAS?” – ANGIELSKI GRUDZIEŃ 2023 r.
- „What do you want for Christmas?” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; wprowadzenie świątecznego słownictwa
- „What do you want for Christmas?” – zabawy z piosenką
- gry i zabawy językowe w oparciu o flashcards
- „Lets decorate a christmas tree” – wspólne dekorowanie piankowej choinki
„Hello reindeer”
https://www.youtube.com/watch?v=ZUi1YJVChpg
„Goodbye snowman”
https://www.youtube.com/watch?v=Nu3R6d54KNo\
Piosenka „What do you want for Christmas?”
https://www.youtube.com/watch?v=5qlbpMB-z_c
Słownictwo i zwroty:
- What do you want for Christmas? – co chcesz dostać na Święta ?
- I want – chcę …
- Santa – Mikołaj
- present – prezent
- reindeer – renifer
- snowman – bałwan
- ball – piłka
- yo – yo – yo – yo
- bike – rower
- jump rope – skakanka
- ride a bike – jeździć na rowerze
- jump – skakać
- spin – kręcić / obracać
- bounce – odbijać się
Angielski – listopad 2023 r.
„What is the weather like?”
- prezentacja słownictwa związanego z pogodą
- „How is the weather?”– zapoznanie z tekstem i melodią piosenki
- gry i zabawy językowe z wykorzystaniem flashcards
- „How is the weather?” – zabawy z piosenką
- zagadki słuchowe
- zabawy językowe z butelkami sensorycznymi prezentującymi zjawiska pogodowe
Zwroty i wyrażenia:
– What is the weather like?” / „How is the weather?”
– it`s …
– it`s sunny
– it`s cloudy
– it`s rainy
– it`s snowy
– it`s windy
– it`s stormy
– it`s a rainbow
Piosenki:
„How is the weather?”
https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew
„Mystery box”
https://www.youtube.com/watch?v=EULQrI3aVik&t=2s
„If you are happy..”
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
„Clap your hands”
https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE
„COLOURS” – Październik 2023 r.
- „Colours” – wprowadzenie angielskiego słownictwa związanego z kolorami
- „Colours” – zabawy językowe z wykorzystaniem kart obrazkowych
- „I see something blue” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki / zabawy z piosenką
- „I see something pink” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki / zabawy z piosenką
- „Eksperyment Skittels” – wykonanie eksperymentu z kolorami
- „Magic wand” – zabawy z piosenką
„If you happy”
https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
„Mystery box”
https://www.youtube.com/watch?v=EULQrI3aVik
„I see something blue”
https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA
I see something pink”
https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI
„Magic wand”
https://www.youtube.com/watch?v=woY86zyTpCA
Angielski – wrzesień 2023 r.
„Say hello”
- „If you happy – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z pacynką
- „Mystery box” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z piosenką
- „Clap your hands” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z piosenką
Zakres materiału:
Słownictwo:
– happy – szczęśliwy / zadowolony
– angry – zły
– scared – przestraszony
– sleepy – śpiący
Zwroty:
– Hello everyone
– Make a circle
– Sit down please
– Cross your legs
– Clap your hands
– Stomp your feet
– Blink your eyes
– Pat your knees
– Wiggle your ears
„If you happy”
„Mystery box”
„Clap your hands”