Nauczyciele wychowania przedszkolnego:
- Małgorzata Pawelska
- Ewa Walkowiak
Pedagog specjalny:
- Milena Krysztofiak
Pracownik obsługi:
- Sylwia Staśczak
Angielski – październik
„Autumn” – jesień
– wprowadzenie słownictwa związanego z jesienią
– gry i zabawy językowe w oparciu o flashcards i inne pomoce dydaktyczne
– nauka piosenki „Walking in the forest”
– „What is in the grass?” – zabawy językowe w oparciu o karty obrazkowe
Piosenka na powitanie:
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
Piosenka do wprowadzania słownictwa / zabaw / gier językowych
https://www.youtube.com/watch?v=EULQrI3aVik
Piosenka „Walking in the forest”
https://www.youtube.com/watch?v=z5muVY5jwd0
Słownictwo i zwroty z piosenki:
a deer – jeleń
an owl – sowa
a rabbit – królik
a woodpecker – dzięcioł
a skunk – skunks
walk – iść
stomp – tupać
jump – skakać
skip – podskakiwać
lets walk – chodźmy
lets jump – skaczmy itd.
listen – posłuchaj
look – spójrz
Angielski:
Temat miesiąca: „Opposites” – przeciwieństwa
- „Say hello, say goodbye” – utrwalenie piosenek na powitanie i pożegnanie
- „Opposites” – wprowadzenie słownictwa; gry i zabawy językowe
- „Open and shout” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z oparciu o piosenkę
- „That is not my student” – wprowadzenie książeczki aktywizującej
Zakres materiału:
- Open / shout
- Big / small
- Loud / quiet
- Fast / slow
- Tall / short
- Please / No thank you
- Teacher
- Student
Piosenka „Open shout them”