Nauczyciel wychowania przedszkolnego:
- Ewa Bąk
- Joanna Klamecka – Grześkowiak
Pedagog specjalny:
- Małgorzata Kaszubiak
Pracownik obsługi:
- Marzena Czyż
„What is the weather like ?”
Angielski – listopad 2023 r.
- „What is the weather like? – prezentacja multimedialna dotycząca pogody
- „Drip drop rain” zapoznanie z tekstem i melodią piosenki
- „What is the weather like?” – gry i zabawy językowe z wykorzystaniem tablicy multimedialnej
- „Drip drop rain” – zabawy z piosenką
- „Maisy`s wonderful weather book” – aktywne słuchanie książki
- „On, in, under, by” – zabawy z przyimkami
- „Worksheet” – uzupełnianie karty pracy
Zwroty i wyrażenia:
– What is the weather like?” / „How is the weather?”
– it`s …
– it`s sunny
– it`s party cloudy
– it`s cloudy
– it`s rainy
– it`s snowy
– it`s windy
– it`s foggy
– it`s stormy
– it`s a rainbow
– it`s a tornado
– it`s cold
– it`s hot
Four seasons:
– spring
– summer
– autumn
– winter
Accessories / clothes:
– umbrella / raincoat / wellies /
– sunglasses / hat / jacket /
– scarf / hat / mittens / boots
„Drip drop rain”
https://www.youtube.com/watch?v=3WIF98ss2Tw
„Mystery box”
https://www.youtube.com/watch?v=EULQrI3aVik&t=4s
„Hello how are you?”
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
ANGIELSKI – PAZDZIERNIK 2023 r.
„SCHOOL SUPPLIES” – PRZYBORY SZKOLNE
– prezentacja słownictwa / zwrotów z zakresu przyborów szkolnych
– gry i zabawy językowe z wykorzystaniem flashcards i innych pomocy dydaktycznych
– aktywne oglądanie filmu z cyklu „Steve and Maggie”
– „What have you got in your pencil case?” – wprowadzenie konstrukcji „I have got…?”
– „What have you got in your pencil case?” – zabawy językowe z konstrukcją „I have got…?”
Słownictwo i zwroty:
– a ruler – linijka
– a rubber – gumka do mazania
– a pen – długopis
– a glue – klej
– a pencil – ołówek
– a pair of scissors – nożyczki
– a book – książka
– a marker – pisak, marker
– a pencil case – piórnik
– a crayon / crayons – kredka / kredki
– a brush – pędzel
– paints – farby
– a notebook – zeszyt
– a sharppener – temperówka
– a packpack – plecak
– a letter / letters – litera / literki
– an apple – jabłko
– what have you got in your pencil case ? – co masz w swoim piórniku
– I have got – mam
– a rubber please – poproszę gumkę do mazania
– there you go – proszę bardzo
Piosenka na powitanie:
https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
Piosenka do wprowadzania słownictwa / zabaw / gier językowych
https://www.youtube.com/watch?v=EULQrI3aVik
Angielski – wrzesień:
Temat miesiąca: „Opposites” – przeciwieństwa
- „Say hello, say goodbye” – utrwalenie piosenek na powitanie i pożegnanie
- „Opposites” – wprowadzenie słownictwa; gry i zabawy językowe
- „Open and shout” – zapoznanie z tekstem i melodią piosenki; zabawy z oparciu o piosenkę
- „That is not my student” – wprowadzenie książeczki aktywizującej
Zakres materiału:
- Open / shout
- Big / small
- Loud / quiet
- Fast / slow
- Tall / short
- Please / No thank you
- Teacher
- Student
Piosenka „Open shout them”